(068) 608 69 38 Безкоштовна коснультація
Головна » Блог » Що вибрати - SEO або SMM?
Що вибрати – SEO або SMM?

Особливості просування бізнесу

Власники бізнесу часто стикаються з дилемою, в який рекламний канал вкласти гроші, seo або smm? Кожен з методів має свої переваги і недоліки. 

  • Переваги SEO:

    • Підходить для будь-яких проектів.
    • Вимагає менше щоденних витрат часу.
    • Приводить до збільшення унікального трафіку.
    • Підвищує конверсії.
    • Відвідувач з пошуку знаходиться на відстані витягнутої руки від покупки.

      Переваги SMM:

      • Вимагає менше фінансових витрат.
      • Швидше просуваються проекти. 
      • Забезпечує поліпшення лояльності покупців.

Потрібна безкоштовна консультація?

      •  

      Не можна міркувати про те, який метод просування підійде для розвитку проекту без урахування специфіки бізнесу. Спочатку необхідно оцінити особливості компанії, її переваги, сферу діяльності і цільову аудиторію. Після аналізу можна підбирати підходящі інструменти розкрутки.

      Що краще застосовувати: SEO або SMM

      Незалежно від того, що популярність соцмереж досить висока, просування в пошукових системах потрібно для підвищення трафіку вашого сайту. Найбільш розумною тактикою стане застосування обох методів розкрутки. Але при обмеженому бюджеті можна зосередити увагу на SMM, що забезпечить більш швидке досягнення маркетингових завдань. Ефективність просування є значущою для організацій на старті їх діяльності. Якщо ви плануєте розвивати ваш бізнес до серйозного рівня, необхідно віддати перевагу SEO просування. Перевагою інструменту стає робота зі сформованим попитом, якісний трафік, підвищення лояльності споживачів. Через час трафік буде стабільним без вкладень в SMM.

      Запуск і підтримка проекту

      Підступність social media marketig полягає в тому, що недостатньо залучити в групу в соціальних мережах велика кількість передплатників. Необхідно підтримувати активність паблік, організувати конкурси, щоб підтримувати інтерес людей і виключити масову відписку. Також необхідно організувати обробку звернень аудиторії. На якісне ведення офіційного аккаунта потрібно 2-3 години щодня.

      Просування за допомогою SEO набагато вигідніше і простіше в реалізації. Вкладаючи ресурси в стабільну роботу сайту і усунення недоліків, ефективність можна побачити через кілька місяців після запуску проекту. Необхідно буде провести аудит проекту, оптимізувати ресурс. Це вимагає в середньому декількох годин в тиждень. При цьому в подальшому потрібно менше робіт з розкрученим сайтом, ніж з бізнес-аккаунтом в соцмережах.

      Контент для просування

      Важливим фактором при використанні будь-якого методу просування стає якісний контент. Він дозволяє утримувати високі місця в пошуковій видачі, розвивати проект. Цікавий і корисний матеріал також забезпечить увагу аудиторії в соцмережах. Тому при плануванні розвитку бізнесу необхідно підготувати контент-план і створювати корисні матеріали.

      Універсальність інструменту

      Більш вигідним в більшості випадків буде SEO просування. У пошукових системах можна просувати різні продукти. При SMM розкрутці можливостей просувати будівельні матеріали, спецтехніку або ритуальну атрибутику менше.

      У соцмережах краще просувати підприємства, які продають товари масового споживання.Наприклад, одяг, взуття, дрібну побутову техніку, косметику. Це категорія B2C. При реалізації металевих труб досить складно буде знайти покупця в соцмережах, а SEO дозволить ефективно нарощувати трафік і конверсію сайту.

      Який канал реклами вибрати – вирішувати вам. Обидва підходи мають право на життя. Обидва методи доступні для замовлення в нашій компанії. Чекаємо на ваш дзвіно

Тепер бізнес - це легко! Бо він онлайн

Хочете замовити сайт зі знижкою?

При замовленні сайту ми даруємо безкоштовне налаштування контексної реклами

Подзвони нам з посмішкою (068) 608-69-38
Напиши нам гарного листа - online.web.ok@gmail.com

Читати далі
X
Потрібен сайт?

заповніть форму і наш менеджер

зателефонує Вам за 20 хв
0/30

Натискаючи ок, погоджуєтесь на обробку особистих даних